کمد بایگانی ریلی

کمد بایگانی ریلی و انواع کمدهای اداری

کمد بایگانی ریلی

کمد بایگانی ریلی و انواع کمدهای اداری

  • ۰
  • ۰

نکاتی برای استفاده مناسب از کمد های بایگانی ریلی جهت افزایش طول عمر و حفظ کیفیت بهره وری در زمان استفاده از کمد ریلی:

اولین نکته در کاربری کمد ریلی باز کردن سیستم توسط فرمان می باشد زیرا سیستم حرکتی کمد های بایگانی ریلی از طریق زنجیر مستقر بر روی فرمان و انتقال نیرو به گیربکی بر روی شاسی است و در صورت باز نمودن یونیت های بایگانی ریلی از طرق دیگر مانند فشار آوردن بر بدنه کمد بایگانی یا باز کردن کمد با پا و.. نیرو به شکل مناسبی به گیربکش منتقل نمی شود و امکان آسی دیدن قطعات و چرخ دنده های گیربکس بالا می رود.

دومین نکته به کاربردن کمد ریلی هماهنگ با کاربری آن می باشد اگر کمد ریلی برای نگهداری زونکن تهیه شده حتما باید زونکن بر روی آن قرار بگیرد در مواردی دیده شده که مثلا برای نگهداری لوازم التحریر یا کارتن اجناس و.. از کمد مخصوص زونکن بهر ه میبرند که به هیچ وجه توصیه نمیگردد و اگر برای موارد دیگری نیاز به کد ریلی دارید قبل از طراحی زمینه کاری خود را بیان نمایید یا سیستم همگون با کاربری شما عرضه شود.

سومین نکته آوردن فشار بالا و غیر اصولی برای تست کیفیت کمد ریلی است مثلا زیاد به کاربرانی بر میخوریم که برای اطمینان از جنس ورق کمد ریلی با دست یا پا بر روی سینی طبقات فشار وارد میکنند تا مقاومت کار را آزمایش نمایند لازم است بدانید کمد ریلی صرفا برای نگهداری سند یا کالای مورد نظر شما تولید شده و میزان مقاومت سینی طبقات که معمولا به صورت عدد عنوان می شود برای بار نقطه ای نیست بلکه به صورت متر مربع و در سطح در نظر گرفته شده لذا فشار با دست یا پا بار نقطه ای به سینی کف کمد ریلی وارد میکند حال آنکه مقاومت سینی بر اساس بار  گسترده پوششی در نظر گرفته شده است.

چهارم در صورت داشتن راهرو های بیش از 80 سانتی متر به سفارش کاربر به هیچ عنوان یونیت های کمد ریلی بایگانی را با سرعت و شدت باز بسته نکنید این امر به از بین رفتن نوار درز گیز یونیت بایگانی ریلی منجر میگردد.

پنجم از نوشتن مشخصات کمد بایگانی ریلی بر روی کاور کمد خودداری کنید زیرا به ظاهر و آراستگی کمد بایگانی آسیب میزند برای این کار از جای کارت (ایندکس کارت) تعبیه شده بر روی کاور یونیت بایگانی استفاده نمایید.

ششم اسناد و کالاهای با اندازه بزرگتر از سینی طبقات کمد ریلی را بر روی آن قرار ندهید در اینصورت علاوه بر اسیب به سند یا کالای مورد نظر، کمد بایگانی به طور کامل بسته نمی شود  و با فشار به فرمان بایگانی ریلی در مواردی حتی امکان افتادن کمد ریلی از ریلی ریل نیز میسر است.


لینک کمد بایگانی ریلی را مشاهده کنید تا مطالب بیشتری دراین باره بدانید.


نکاتی برای استفاده مناسب ازکمد های بایگانی ریلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی