کمد بایگانی ریلی

کمد بایگانی ریلی و انواع کمدهای اداری

کمد بایگانی ریلی

کمد بایگانی ریلی و انواع کمدهای اداری

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سیستم بایگانی فوق سبک محصول ایران-ایتالیا می باشد. از ویژگی های منحصر بفرد این سیستم سبک بودن آن می باشد که از فلز گالوانیزه ضد زنگ تهیه شده است. این محصول با نام های بایگانی ریلی، قفسه ریلی، قفسه بایگانی، قفسه بایگانی ریلی، قفسه بایگانی ریلی سبک،  بایگانی، قفسه بایگانی با وزن کم، فایل بایگانی با وزن کم، کمد بایگانی ریلی با وزن کم، قفسه ریلی اروپایی، قفسه بایگانی ریلی جدید، قفسه فلزی ریلی، قفسه بیمارستانی، قفسه بایگانی ریلی با وزن کم، فایل بایگانی ریلی با وزن کم، کمد بایگانی با وزن کم، قفسه بایگانی ریلی اروپایی، کمد بایگانی ریلی اروپایی، فایل بایگانی ریلی اروپایی، کمد ریلی اروپایی، قفسه اروپایی، قفسه فلزی خانگی، قفسه سبک و کمد بایگانی سبک نیز شناخته می شود. استفاده از این سیستم باعث حذف راهروهای اضافی و افزایش فضای مفید می شود. همچنین این محصول دارای 2 سال گارانتی طلایی و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد.


برخی از مزایای قفسه بایگانی ریلی سبک:

•    دارای گیربکس و دنده درگیر
•    تهیه شده ازفلز گالوانیزه ضد زنگ
•    قابلیت تبدیل به اتوماتیک وبالعکس


لینک کمد بایگانی ریلی را مشاهده کنید تا مطالب بیشتری دراین باره بدانید.

بایگانی ریلی سبک
  • آگهی رایگانی
  • ۰
  • ۰

از زمانی که بشر توانست مدارک مربوط به زندگانی و فعالیت‌های اقتصادی و نیز جزئیاتی از زندگی شخصی خود را برروی مواد و اجسام با دوام ثبت کند؛ و در مکانی گرد آورد، بایگانی به وجود آمد. امروزه نیز بایگانی جزء مهمی از ارگان ها، نهادها، ادارات، بیمارستان­ها و سازمان های دولتی و خصوصی است. با توجه به حجم روزافزون اطلاعات وجود سیستم­هایی کارا و کم جا برای بایگانی این حجم از اطلاعات ضروری است.

یکی از پرکابردترین محصولات جهت نگهداری اسناد، کمد بایگانی ریلی کشویی  است. اهمیت صرفه جویی در فضای سازمان ها و شرکت ها با توجه به هزینه های بالای ساختمان، انرژی و نیروی انسانی کمد ریلی کشویی را به پرکاربردترین محصول نگهداری انواع سند، پوشه، زونکن، فایل باکس، معرفی نموده است.

مهمترین دلیل استفاده از این کمد ریلی جدید ارزش افزوده در فضا نسبت به روش های قدیمی بایگانی (قفسه بندی ثابت) است.که کمد های بایگانی ریلی 80% صرفه جویی در محیط بایگانی ایجاد میکند. البته این ظرفیت به محیط و نحوه چیدمان صحیح قفسه ها بستگی دارد. بایگانی ریلی کشویی که بصورت قفسه بایگانی کشویی در انواع ثابت و متحرک  موجود است از جمله محصولات کاربردی جهت بایگانی اسناد و مدارک شرکت ها و سازمان ها می باشد که نسبت به روش های قدیمی بایگانی مزایای زیادی دارد.

بایگانی ریلی کشویی، سیستم بایگانی مختص فضاهای کوچک بوده و متناسب با نیاز مشتری و فضای بایگانی طراحی می گردد. طراحی این سیستم بصورت ترکیبی فلزی با MDF و یا تمام فلزی می باشد. محصول بایگانی ریلی با نام های کمد ریلی، کمد کشویی، کمد ریلی جدید، قفسه متحرک، بایگانی متحرک، قفسه بایگانی کشویی در انواع ثابت و متحرک، قفسه کشویی، کمد اداری مِجِری، کمد ترکیبی، قفسه ترکیبی، مِجِری کمد ریلی و قفسه های متحرک اداری نیز شناخته می شود. این کمد های ریلی می توانند به صورت سفارشی با اندازه های گوناگون، طرح ها و رنگ های متفاوت تولید شوند و با امکان مونتاژ و دمونتاژ به صورت کامل قابل تغییر مکان و تغییر اندازه هستند.


لینک کمد بایگانی ریلی را حتما مشاهده کنید.


بایگانی ریلی کشویی
  • آگهی رایگانی
  • ۰
  • ۰

۱ – عملیات رنگ آمیزی الکترو استاتیک چرمی توسط سیستم بسیار مجهز خط رنگ ( conveyer belt ) این شرکت ابتدا ۶ مرحله چربیگیری، فسفاتاسیون و خنثی سازی و آبشویی شده که از هر نوع آلایندگی عاری میگردد. سپس به وسیله کوره خشک کن با دمای ۱۸۰-۲۰۰ درجه سانتی گراد پخت می گردد.

۲ – ستون نگهدارنده با ۴ خم به شکل قوطی پروفیل (مقاومت بیشتر) با ورق ۲mm کلاف، که از ورق روغنی ۱mm – ST/12 پرسکاری و پانچ شده است.

۳ – کلاف شاسی با ناودانی با ضخامت ۲mm به صورت پیچ و مهره ای که قابلیت مونتاژ و دمونتاژ و تغییر جهت فرمان در هنگام نصب یا حتی بعد از آن می باشد.

۴ – سقف ها از قوطی پروفیل (۳۰*۲۰) با کاور ورق روغنی می باشد.

۵ – طبقات با خم کاری سه لایه در قسمت جلو و عقب که در صورت درخواست پل ساپورت در قسمت کف با تحمل ۲۰۰-۱۵۰ کیلوگرم بار به طور گسترده می باشد.

۶ – جنس بدنه از ورق روغنی فولاد مبارکه که سپاهان (۱۲ ST/به ضخامت ۱mm می باشد.

۷ – یاطاقانها از نوع UCFL204 با شافت ۲۰mm و دارای استاندراد CE می باشد.

۸ – زنجیرها به صورت ۴۲۰ صنعتی دوبل می باشد.

۹ – سیستم انتقال قدرت به صورت گیربکس و دنده درگیر می باشد.

۱۰ – قطعات به صورت پیچ و مهره و قابل مونتاژ و مونتاژ در محل را می باشد.

۱۱ – بونیت ثابت با ورق روغنی ST/12 در قسمت پشت پوشیده می شود.

۱۲ – فرمان هندل از جنس آلومینیوم و با روکش رنگ الکترواستاتیک می باش.

۱۳ – کابه قطعات در صورت مستهلک شدن به سهولت قابل تعویض می باشد.

۱۴ – ریل کف از میل ترانس ۲۰ mm دو پولیشه می باشد.

۱۵ – ارتفاع طبقات مطابق با ارتفاع کلاسور و پوشه ها قابل تنظیم می باشد.

۱۶ – جهت استحکام بیشتر یونیتها در برابر بارهای سنگین از سیم بکسل نمره ۶ استفاده شده که متصل به مهارکش قابل تنظیم بوده و سیستم را  مستحکم می سازد.

۱۷ – سیستم علاوه بر درب یونیتها که از ورق ST12 به ضخامت ۱ mm می باشد، دارای قفل مرکزی بوده که امکان قفل کلیه یونیتها و حفاظت مطلوب را میسر می سازد.

۱۸ – چرخها از جنس چدن نشکن با تراشکاری قرقره ای دقیق می باشد.

۱۹ – پانل ها از ورق روغنی و هر یونیت دارای ۲ پنل راست و چپ می باشد.

۲۰ – گارانتی و خدمات پس از فروش

لینک کمد بایگانی ریلی را مشاهده کنید تا مطالب بیشتری دراین باره بدانید.

تولید کنندگان کمد بایگانی ریلی می توانند آگهی های خود را در در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.


مشخصات فنی سیستم بایگانی ریلی
  • آگهی رایگانی