کمد بایگانی ریلی

کمد بایگانی ریلی و انواع کمدهای اداری

کمد بایگانی ریلی

کمد بایگانی ریلی و انواع کمدهای اداری

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شرکت صنعت اوژن سیستم جهان افتخار دارد بعنوان یکی از مدعیان در امرمشاوره و طراحی سازنده مجری سیستم قفسه بندی انبار ، کتابخانه ریلی و بایگانی ریلی اداری و تولید کننده کمدمتحرک و قفسه ریلی وفایل ریلی ,انواع غشگیر و قفسه پیچ و مهره ای وفایل های بایگانی ریلی و کمد اداری چرخشی وفایل 5 طبقه ایستاده و فایل دوار و فایل کشویی و کمد دوار و قفسه فلزی ، سیستم بایگانی ریلی ، قفسه ریلی ، کمد ریلی ، و تجهیزات بایگانی ، ، کمد بایگانی ، کمد بایگانی ریلی ، فایل ریلی ، قفسه متحرک ، کمد متحرک ریلی لیست محصولات خود را بدین شرح در اختیار صنایع ایران قرار دهد.

سیستم بایگانی ریلی اتوماتیک
کمد بایگانی ریلی
کمد ریلی
فایل ریلی
قفسه بندی انبار
قفسه فلزی
بایگانی ریلی
کمد متحرک
فایل ریلی
کمد دوار
کمد دوار اویز
قفسه کتابخانه
کمد ریلی

آدرس:شریعتی بالاتر از پل رومی بن بست میترا پلاک2002 طبقه 4 واحد7

22248885-7 22393840
www.ozhanco.com


لینک کمد بایگانی ریلی را مشاهده کنید تا مطالب بیشتری دراین باره بدانید.

کمد بایگانی ریلی
  • آگهی رایگانی
  • ۰
  • ۰

کمد هوشمند گردشی

محصول کمد هوشمند گردشی (قفسه مدرن) که جز جدیدترین محصولات می باشد که با نام های کمد هوشمند، کمد بایگانی گردشی هوشمند، قفسه بایگانی هوشمند گردشی، کمد های مدرن، قفسه مدرن، سیستم های مکانیزه و نوین قفسه بندی بایگانی و انبار، قفسه هوشمند، سیستم بایگانی هوشمند، بایگانی هوشمند، کمد بایگانی هوشمند گردشی،  قفسه گردشی هوشمند، قفسه هوشمند گردشی،  بایگانی گردشی هوشمند، روش های نوین بایگانی، سیستم بایگانی جدید نیز می توان آن را نام برد دارای یک چرخش افقی است که باعث بهینه سازی استفاده از طول موجود اتاق می شود.

دسترسی مرکزی دهانه ی در جلویی در بیرون چرخش افقی و ترتیب ماشین ها در ایستگاه های چینش به برداشت کننده دسترسی سریعی از کالاهای ذخیره شده در کمترین پیاده روی را می دهد. این موجب کاهش زمان سفر شده و معمولا برای کار پرسنل بر روی یک سیستم دخیره سازی قفسه ای مرسوم ضروری می باشد.


لینک کمد بایگانی ریلی را حتما مشاهده کنید.

کمد هوشمند گردشی
  • آگهی رایگانی
  • ۰
  • ۰

فایل دوار

فایل های دوار دارای یک یا چند طبقه مدور (گردان) می باشد که جهت انجـام بایگانی دوار پوشه ، زونکن ، اسنـاد و مدارک پیشنهاد می شود. این فایل ها حجم بایگانی را در فضایی که اشغال می نماید تا حد قابل توجهی افزایش و دسترسی آن را برای کاربران آسان می نماید. در هر تعداد طبقه را طبق سفارش مشتری دارا میباشد. همچنین رینگ و ساچمه های محور های داخل فایل نیز به ترتیب خمکاری، پرسکاری و رنگ پودری الکترو استاتیک و شستشوی کامل رباتیک با کاموایر انجام می گیرد.


لینک کمد بایگانی ریلی را مشاهده کنید تا مطالب بیشتری دراین باره بدانید.

تولید کنندگان کمد بایگانی ریلی می توانند آگهی های خود را در در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.

فایل دوار
  • آگهی رایگانی