کمد بایگانی ریلی

کمد بایگانی ریلی و انواع کمدهای اداری

کمد بایگانی ریلی

کمد بایگانی ریلی و انواع کمدهای اداری

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی محصول طوریست به که قفسه ها بعد از قرار گیری بر روی ریلها توسط یک پنل الکترونیکی . تنها با فشردن یک دکمه با حرکتی نرم تحت کنترل کاربر قرار می گیرد. این سیستم علاوه بر این قابلیت کنترل دستی، کامپیوتری و کنترل از راه دور را برای کاربر ایجاد می کند.

قابلیتهای ویژه سیستم : گردش هوا طبقات استاندارد بایگانی مجهز به سیستم گردش هوا می باشد که این امر طول عمر اسناد را افزایش می دهد.

فرمان تاشو: فرمانهای تعبیه شده در سیستم به صورت تاشو و با مدل هرزگرد به کمک نیروی گریز از مرکز طراحی گردیده است که این امر موجب شده حرکت فرمانها تنها در هنگام نیاز انجام پذیرفته و همچنین از برخورد با شخص در حین حرکت ممانعت می نماید.

بدنه و تمامی قطعات این سیستم طوری طراحی شده است که توسط پیچ ومهره به هم متصل شده و قابلیت افزایش طول، عرض و ارتفاع را به قفسه ها می دهد.

شاسی ها این بخش کل بار اعمالی از اسناد و قفسه را به چرخها انتقال داده و استحکام کافی برای نگهداری ستونهای قفسه را ایجاد می کند.

نحوه استفاده و حرکت قفسه ها: حرکت اتوماتیک توسط رایانه جایگذاری اسناد در این سیستم به گونه ای تعریف شده است که می توان با وارد نمودن شماره پرونده براساس کد تعریف شده محل دقیق اسکان مورد نظر را یافته و تصویر آن با انیمیشن بر روی صفحه مانیتور نمایش دهد. این امر موجب افزایش ۲ الی ۳ برابری سرعت دسترسی به اسناد می گردد.

حرکت توسط ریموت کنترل برای بهره وری بیشتر از سیستم از ریموت کنترل استفاده می شود که فرد به راحتی می تواند از راه دور و با وارد نمودن شماره پرونده کابین حاوی زونکن مورد نظر را باز نمود.


لینک کمد بایگانی ریلی را حتما مشاهده کنید.


بایگانی ریلی هوشمند

  • آگهی رایگانی
  • ۰
  • ۰

کمد ریلی مکانیکی از جمله محصولات کاربردی برای قفسه بندی و بایگانی اسناد و مدارک شرکت ها و سازمان هاست که نسبت به روش های قدیمی بایگانی با قفسه بندی ثابت مزایای زیادی دارد. راهروهای ثابت کمد های ریلی مکانیکی فضای بسیار کمتری را نسبت به قفسه بندی های ثابت اشغال می کنند؛ از این جهت ظرفیت نگهداری آنها نیز بیشتر از قفسه بندی ثابت می باشد، که البته این ظرفیت بر اساس محیط و نحوه چیدمان آن تا بیش از هشتاد درصد خواهد رسید.

با توجه به اینکه کمد های ریلی مکانیکی با نیروی انسانی حرکت می کنند، در قفسه های ریلی مکانیکی وارش از گیربکس استفاده شده است که با ضریب تبدبل بالا به سهولت امکان حرکت یونیت ها را میسر می سازد و باعث افزایش بهره وری نیروی انسانی می شود. علاوه بر این امکان تولید این یونیت ها در طول و ارتفاع بالا را نیز ممکن می سازد.

کمد های ریلی می توانند به صورت سفارشی با اندازه های گوناگون، طرح ها و رنگ های متفاوت تولید شوند و با امکان مونتاژ و دمونتاژ به صورت کامل قابلیت تغییر مکان و تغییر اندازه را خواهند داشت.

مزیت دیگر کمد ریلی مکانیکی، امنیت بالای آن برای اسناد و مدارک با استفاده از درب و قفل مرکزی است. این کمد ها با قابلیت کنترل گردش هوا نیز باعث افزایش طول عمر اسناد می شوند.


لینک کمد بایگانی ریلی را مشاهده کنید تا مطالب بیشتری دراین باره بدانید.

تولید کنندگان کمد بایگانی ریلی می توانند آگهی های خود را در در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.


کمد ریلی مکانیکی بایگانی

  • آگهی رایگانی
  • ۰
  • ۰

ویژگی های قفسه ریلی ترکیبی:

  1. افزایش ظرفیت بایگانی در فضاهای کم
  2. مناسب برای دفترخانه ها، داروخانه ها و دفاتر با فضای کم
  3. سبک، روان و بدون لغزش و لرزش در جابجایی
لینک کمد بایگانی ریلی را حتما مشاهده کنید.


قفسه بایگانی ریلی ترکیبی (حرکت عرضی)

  • آگهی رایگانی