کمد بایگانی ریلی

کمد بایگانی ریلی و انواع کمدهای اداری

کمد بایگانی ریلی

کمد بایگانی ریلی و انواع کمدهای اداری

  • ۰
  • ۰

کمد ریلی مکانیکی از جمله محصولات کاربردی برای قفسه بندی و بایگانی اسناد و مدارک شرکت ها و سازمان هاست که نسبت به روش های قدیمی بایگانی با قفسه بندی ثابت مزایای زیادی دارد. راهروهای ثابت کمد های ریلی مکانیکی فضای بسیار کمتری را نسبت به قفسه بندی های ثابت اشغال می کنند؛ از این جهت ظرفیت نگهداری آنها نیز بیشتر از قفسه بندی ثابت می باشد، که البته این ظرفیت بر اساس محیط و نحوه چیدمان آن تا بیش از هشتاد درصد خواهد رسید.

با توجه به اینکه کمد های ریلی مکانیکی با نیروی انسانی حرکت می کنند، در قفسه های ریلی مکانیکی وارش از گیربکس استفاده شده است که با ضریب تبدبل بالا به سهولت امکان حرکت یونیت ها را میسر می سازد و باعث افزایش بهره وری نیروی انسانی می شود. علاوه بر این امکان تولید این یونیت ها در طول و ارتفاع بالا را نیز ممکن می سازد.

کمد های ریلی می توانند به صورت سفارشی با اندازه های گوناگون، طرح ها و رنگ های متفاوت تولید شوند و با امکان مونتاژ و دمونتاژ به صورت کامل قابلیت تغییر مکان و تغییر اندازه را خواهند داشت.

مزیت دیگر کمد ریلی مکانیکی، امنیت بالای آن برای اسناد و مدارک با استفاده از درب و قفل مرکزی است. این کمد ها با قابلیت کنترل گردش هوا نیز باعث افزایش طول عمر اسناد می شوند.


لینک کمد بایگانی ریلی را مشاهده کنید تا مطالب بیشتری دراین باره بدانید.

تولید کنندگان کمد بایگانی ریلی می توانند آگهی های خود را در در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.


کمد ریلی مکانیکی بایگانی

نظرات (۱)

  • علی زیرایی
  • قشنگه ایول

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی