کمد بایگانی ریلی

کمد بایگانی ریلی و انواع کمدهای اداری

کمد بایگانی ریلی

کمد بایگانی ریلی و انواع کمدهای اداری

  • ۰
  • ۰

از زمانی که بشر توانست مدارک مربوط به زندگانی و فعالیت‌های اقتصادی و نیز جزئیاتی از زندگی شخصی خود را برروی مواد و اجسام با دوام ثبت کند؛ و در مکانی گرد آورد، بایگانی به وجود آمد. امروزه نیز بایگانی جزء مهمی از ارگان ها، نهادها، ادارات، بیمارستان­ها و سازمان های دولتی و خصوصی است. با توجه به حجم روزافزون اطلاعات وجود سیستم­هایی کارا و کم جا برای بایگانی این حجم از اطلاعات ضروری است.

یکی از پرکابردترین محصولات جهت نگهداری اسناد، کمد بایگانی ریلی کشویی  است. اهمیت صرفه جویی در فضای سازمان ها و شرکت ها با توجه به هزینه های بالای ساختمان، انرژی و نیروی انسانی کمد ریلی کشویی را به پرکاربردترین محصول نگهداری انواع سند، پوشه، زونکن، فایل باکس، معرفی نموده است.

مهمترین دلیل استفاده از این کمد ریلی جدید ارزش افزوده در فضا نسبت به روش های قدیمی بایگانی (قفسه بندی ثابت) است.که کمد های بایگانی ریلی 80% صرفه جویی در محیط بایگانی ایجاد میکند. البته این ظرفیت به محیط و نحوه چیدمان صحیح قفسه ها بستگی دارد. بایگانی ریلی کشویی که بصورت قفسه بایگانی کشویی در انواع ثابت و متحرک  موجود است از جمله محصولات کاربردی جهت بایگانی اسناد و مدارک شرکت ها و سازمان ها می باشد که نسبت به روش های قدیمی بایگانی مزایای زیادی دارد.

بایگانی ریلی کشویی، سیستم بایگانی مختص فضاهای کوچک بوده و متناسب با نیاز مشتری و فضای بایگانی طراحی می گردد. طراحی این سیستم بصورت ترکیبی فلزی با MDF و یا تمام فلزی می باشد. محصول بایگانی ریلی با نام های کمد ریلی، کمد کشویی، کمد ریلی جدید، قفسه متحرک، بایگانی متحرک، قفسه بایگانی کشویی در انواع ثابت و متحرک، قفسه کشویی، کمد اداری مِجِری، کمد ترکیبی، قفسه ترکیبی، مِجِری کمد ریلی و قفسه های متحرک اداری نیز شناخته می شود. این کمد های ریلی می توانند به صورت سفارشی با اندازه های گوناگون، طرح ها و رنگ های متفاوت تولید شوند و با امکان مونتاژ و دمونتاژ به صورت کامل قابل تغییر مکان و تغییر اندازه هستند.


لینک کمد بایگانی ریلی را حتما مشاهده کنید.


بایگانی ریلی کشویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی